perjantai 17. toukokuuta 2013

Aakkoset

Päätin tehdä aakkosista sanaleikin eli ajatuksella mitä kirjaimesta tulee mieleen.

A= Aurinko, voin ottaa aurinkoa 9-17 välisen ajan jos minulla vaan on lukemistä.

B= Burberry, omistan mmutaman heidän laukuista ja pari paitaa

C= Celsius aste, mieluiten plussan puolella

D= Dior, Miss Dior on lempituoksuni, 3. pullo menossa

E= Espanja, sinne taas ensi kesänä. Olemme olleet kahtena kesänä Marbellan vieressä Puerto Banuksessa

F= Fuck, tuli ekana mieleen

G= Geisha, yhdelle luistelijalleni tuli Geishan muistelman elokuvan musiikista yksi osa uuteen ohjelmaan

H= tyttönimeni, Hauhia

I= Iloinen, tällä adjektiivillä minua usein kuvataan

J= Joukkuevoimistelu, tyttären kautta läsnä päivittäin perheessämme

K= Kulta, tarkoittaa rakkaita ihmisiä ympärillä ja koruja

L= Laiska, välillä ihana kun saa vain olla tekemättä mitään

M= Mankka, lempinimeni, ollut 45 vuotta, eikä kukaan tiedä mistä se on tullut tai kuka keksinyt

N= Nainen

O= Ostaminen, ostelen vaatteita aika harvoin, minulla on paljon vaatteita, jotka ovat jopa 10 v vanhoja

P= Pariluistelu, lajin hienouden ja vaikeuden tajuaa vasta kun sitä näkee luonnossa. Heittojen ja vauhdin näkee livenä sitä ei oikein tajua TV:stä ketsoen

Q=

R= Rakas

S= Suku, olen läheinen siskoni ja äitini kanssa, soitamme päivittäin, isäni kuoli jo 16 vuotta sitten.

T= Taitoluistelu

V= Vaatteet, niitä minulla on paljon

X= kromosomi

Y= Ystävät

Z= Zara

Å= Åland

Ä= Äiti, oma äitini ja itse omalle tyttärelleni

Ö= Öitä, eli niinkuin nyt, hyvää yötä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti