tiistai 21. toukokuuta 2013

Minä en ole koskaan....


Otsikko liittyy tarinaan, jossa pitää keksiä asioita joita ei ole itse tehnyt tai kokenut mutta uskoo muiden tehneen tai kokeneen, silloin saa pisteen ja esim. 3 pisteellä on kisan voittaja.

1. Minä en ole koskaan sairastanut oksennustautia
2. Minulla ei ole koskaan ollut korvatulehdusta
3. Minä en ole koskaan syönyt mustaa makkaraa
4. Minä en ole koskaan sairastanut hammassärkyä
5. Minua ei ole koskaan pistänyt ampiainen

Tältä pääset lukemaan Cavan blogista, että mitä muut ovat vastanneet

4 kommenttia:

  1. Tuohon kohtaan 1 täytyy todeta, että lucku you!
    Suorastaan vaikea uskoa.

    VastaaPoista
  2. Olen onnellinen, myöskään tyttärellä ei ole koskaan ollut oksennustautia. Ei myöskään vauvana osannut puklata, josta aiheutui ehkä hieman ilmavaivoja. Tytär on varmaan saanut kaikki bakteerit vauvana (ts meillä on ollut tarpeeksi paskasta)

    VastaaPoista
  3. Teillä on pakko olla joku onnengeeni. Meillä on annettu siedätyshoitoa aika urakalla, mutta silti on vatsataudit kiertäneet. Itselläni on perheen paras vatsataudin vastustuskyky, mutta on se silti tasaisesti niitannut.

    Mulla on kerran särkenyt hammasta, kun hiukan pieleen mennyt paikkaus johti juurihoitoon. Se oli aikas karmeaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistan, että sisko oksensi kerran pienenä (kesäkeitot olohuoneen lattialle, voi olla että johtui keitosta), mutta eipä tarttunut minuun :)
      Eipä meillä ole kyllä ollut mahakipuja/matkaripulia edes 3:lla Egyptin lomalla.

      Poista