maanantai 13. toukokuuta 2013

Fitnessmalli 2013

Uusi blogi osoitteeni!
http://mankka1717.blogspot.fihttp://mankka1717.blogspot.fi




Juu ja sitten heräsin unestani. Mutta tosielämässäni suhde liikuntaan on hyvin kaksijakoinen on/off eli olen liikkunut koko elämäni ajan joko täysillä tai sitten kotiovelta autolle.

Viimeiset neljä vuotta on mennyt tällä viimeisellä moodilla. Olen toki käynyt golffaamassa kesäisin, mutten salilla tai ryhmäliikuntatunneilla. Mutta perjantataina kävin tutustumassa Hyvinkään Willan liikuntakeskukseen (ei ole mainos) ja päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja äsken varasin paikan Pump tunnille klo 10.

Ja pääsin myös tunnille ja selvisin hengissä, reidet hieman hyytelönä. Ajoin takaisin kotiin ja liikennevaloissa piti laittaa vaihde vapaalle, kun ei pystynyt pitämään kytkintä pohjassa, kun alkoi tutisemaan. Varoitin jo valmentaja kolleegaa, että tänään jäällä minulla ei sitten ole skeidat housuissa vaan olen alottanut uuden elämän.

Tunnin aikana kyllä mietin, että miksen tullut aikaisemmin, kun tää on niin mahtavaa.

Jumpasta innostuneena päätin selailla myös uusia treeniasuja :)





Noita shortsseja ei tulla näkemään mulle never ever, mutta kivannäköisethän ne ovat jos sääret sallivat. Toppeja tykkään pitää jumpassa (allienkin uhalla), kun hihat tuntuvat kinnaavan joka paikasta vastaan. 








4 kommenttia:

  1. Olen käynyt tänä vuonna kertaakaan jumpassa, se on synti ja häpeä ja jotain olisi tehtävä ja mielellään pian. Jotenkin vaan en ole päässyt alkuun. Sitten kun pari kertaa käy, niin muistuu taas mieleen, miksi liikunta on kivaa.

    VastaaPoista
  2. Tuo aloitus ja lähteminen onkin se pahin rasti. Mutta nyt hyvä mieli ja reidet aivan hyytelönä.

    VastaaPoista
  3. Treeneissä musta on tärkeintä kauniit vaatteet... Siis iso osa treeniä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä, edellisestä jumppainnostuksesta on vaan vierähtänyt 3 vuotta eli varaston täydennystä tarvitaan.

      Poista